ostatnia migracja danych: ok. 1 dzień i 2 godz. temu |
ostatnia modyfikacja tego dokumentu: 2 dni temu |
Przerwa w działaniu USOSWeb
W dniach 2025.09.12 od godziny 23:59 do godziny 10:00 dniu 2025.09.15 system USOSWeb będzie niedostępny dla użytkowników. Wyłączenie systemu związane jest koniecznością przeprowadzenia prac technicznych.
LOGOWANIE DO UOSWEB
Logując się do aplikacji USOSweb należy wprowadzić login w formie BEZ @student.polsl.pl (np. dla adresu e-mail: LOGIN@student.polsl.pl wpisujemy tylko i wyłącznie: LOGIN)
UWAGA !!!
W przypadku pojawienia się komunikatu: "Nieznany użytkownik", należy się wylogować, a następnie zalogować ponownie, upewniając się, że przed loginem oraz za loginem nie ma znaków spacji !!!
Jeśli próba logowania zakończy się komunikatem "Dostarczone dane uwierzytelniania nie mogą zostać uznane za poprawne.", wtedy należy przejść procedurę odzyskania hasła, dostępną na stronie: https://www.polsl.pl/pomoc/poczta/poczta-dla-studentow/
Jeśli funkcjonalność USOSweb działa niezgodnie z oczekiwaniami bądź instrukcją obsługi bądź system przedstawia nieprawidłowe/niekompletne dane, wtedy należy przesłać zgłoszenie na adres: Pomoc.USOS@polsl.pl
Korespondencję w sprawach związanych z obsługą toku studiów należy kierować na adresy podane na stronie https://www.polsl.pl/rd1-cos/biura-obslugi-studentow/
Jeśli po zalogowaniu do USOSweb, system przedstawi niekompletne dane lub komunikat o nieznanym użytkowniku, wtedy należy przesłać zgłoszenie na adres: Pomoctechniczna.USOS@polsl.pl
